Mot Stockholm!

2011-09-29 - 08:19:36 / Mellan himmel o jord
Förstår mig inte på varför folk ska ringa 01 på natten och skrika i telefonen
och vara onyktra. jag svarar i princip alltid då man aldrig vet om något verkligen kan ha hänt eller ej.
Men jävligt trött på denna person nu som ska ringa o dryga mitt i nätterna.
Suck!

Har nu fått i mig lite frukost, ska göra mig i ordning och dra till den stora staden
för lite shopping i skärholmen och Ikea. Tar med mig underbara Emmsan.
Eller snarare att hon tar med mig, eftersom det är hon som kör haha.

Liten bild från en av sommarens kvällar..
2 Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Godmorgon!

Ha en fin dag :D

2011-09-29 @ 08:43:52
URL: http://smnmode.blogg.se/
Jasmine

Svat: Tack för omtanken. Jag mår bättre idag och är förhoppningsvis rätt okej imorgon, då jag ska sätta mig på tåget till min pojkvän i huvudstaden.



Trevlig kväll!

Kram

2011-09-29 @ 18:44:14
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: