Någon dag kommer jag att säga det här till dig

2011-09-11 - 23:50:22 / Kärlek
Jag vet inte om det är för att jag har sett på en av de mest söta filmerna genom tiderna,
eller om det faktiskt är så att min magkänsla är rätt.
Brukar sällan känna av min magkänsla för är så styrd av tankarna ifrån hjärnan.
Men idag, ikväll.

Jag är redo
Skriv allt
Skriv inget
Ta allt
Ge allt
Förlora allt
Sanningen är bara min


Du är bokstäverna som formar mina ord
Du är impulserna i min hjärna som får mitt hjärta att slå
Du är blodet som får mina artärer att pulsera
Du är den som inte bara tittar utan ser,
Den som inte bara lyssnar utan hör
Den som inte bara påverkar utan känner.
Du får mig att vilja utvecklas,
Du får mig att bli trygg.
Trygghet som jag inte kännt på över ett halvårs tid.

Någon dag kommer jag att säga det här till dig,
utan att förvänta mig samma känsla tillbaka.
Inte ikväll, men det är denna känsla det skrivs låtar om...

3 Kommentarer
Fredrik

Fint skrivet! Precis som jag känner för min donna :) Ja, jobba nu. Jobbar nattskiftet sön och mån :)

2011-09-12 @ 00:28:20
URL: http://downsetlife.webblogg.se/
Nathalié - Tävlingar i bloggen!

SV; ABsolut, hihi :). Hur är det med dig annars? :) Kramis

2011-09-12 @ 00:50:25
URL: http://yarp.blogg.se/
anneli

tack, det värmer mer än du anar. Det är inte bra, men jag ska försöka göra så det blir bättre för det är min plan just nu :)

2011-09-12 @ 08:04:07
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: