I will be fine, just hold me closer for a while.

2022-03-12 - 23:15:51 / Orden från mig
Kanske är det lättare nu. Blir lättare nu. 
När det är klart. När det är över.

Alla tankar som han bygga broar, sätta berg, montera slott.
Luftslott.
Nu ska alla tankar bort, iväg, dirigeras om. Tårkanalerna är så genomsköljda, kinderna är torra, ögonen svullna.
Tonen är kort, på udd till snäsig. Jag önskar jag fick stänga in mig. Ligga i sängen, gråta, sova och gråta lite till.
\nKanske är det som var meningen med allt. Att lämna energier, den spända kroppen. Känner mig lealös ena sekunden för att i nästa tvingas in i ett pokerface för att hantera vardagen. Vill så gärna kunna sätta ord på det. 
Kunna yttra mig. Men tar bara stopp.\n

Finnas. Finns. Fanns. Funnits.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: