Delad närhet

2008-08-24 - 15:45:28 / Mellan himmel o jord
usch tror jag har fått någon skum frossa för fryser som bara den nu
och då är det inte särskilt kallt här ändå, lite skumt..
Sitter och lyssnar på Looptroops "looking for love" och just nu känns det ungefär så
letar efter kärlek, fast alla säger att så fort du slutar leta så kommer den till dig
men tror inte det stämmer. För även om ja inte letar så är jag ändå bara ensam
Är trött på ensamheten, inte det att jag måste ha ett förhållande så. Utan mera det att jag vill dela närhet med någon
Ligga i en soffa titta på film, en kyss ibland. Det behöver inte leda någonstans, behöver inte hända mer en så
Bara dela närhet med någon.
Vill du vara min någon?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: