Ny dag, nya möjligheter,

2008-08-03 - 10:55:33 / Mellan himmel o jord

har man precis vaknat, lite trött. tror jag somnade vid halv 4 i natt men men inte mitt fel att ja inte var trött hehe :P Idag ska man åka och träna med emma, fett skönt för det var ett tag sen nu. Ska springa tills mina ben viker sig eller något. Imorn blir det till norköping med emmsan oxå, kolla runt lite, fika. Funtar på o höra med alex om han har lust o möta upp oss somewhere så kan man ju snacka lite med han med. men men.
Ska hoppa in i duschen nu, ser praktiskt taget ut som en påse skit som inte vet vad schampo är
trots att ja duscha igår haha. Kostar o ligga på topp.

Gör inget dumt min vän, stanna här

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: