Skolan

2008-08-29 - 09:44:19 / Cissi möter världen
Nu sitter man i skolan och är lagom uttråkad, har precis haft eneglska C och ska nu ha historia B.. Fett tråkigt eftersom vi ska ha Sara som lärare idg och inte Andreas eftersom han är på Ramsvik tror jag det var.. Kul jul. neeej
Sen är det lunch och sen lite Samhäll C blää, riktigt trååkiga lektioner idag.
Vill gå hem och sluta nu.
Får se om jag följer med till Vinåker, inte bestämt mig än.. Känns jobbigt o åka men vill verkligen köpa kläder och sen vill jag Träffa min babe Annie. Känns som om hela grejen har blivit en grej som har blivit jobbig. Och det vill jag inte juuuh
men aaa.. Får se hur allt blir. Känns bara knäppt nu.

Dags att ha lektion nu.
1 Kommentarer
Kristin

jadu det kan jag tyvärr inte i huvudet. men gå in på H&M så står det där, ha en bra fredag!

2008-08-29 @ 19:17:55
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: