Acceptans av att vara kass, joo den börjar sjunka in

2008-12-15 - 11:27:42 / Mellan himmel o jord
Sitter och har Geografi och hr precis skrivit svenska prov och nu sitter jag och jobbar med Historia,
alltså allt annat än geografi. Och med tanke på att jag sitter här och skriver så är det
verkligen allt annat än skolarbete. Hoppas verkligen det gick bra med provet. Kändes bra men
 måste verkligen lyckas med det här provet för att fixa mitt Mvg i Svenska B kursen. Så hoppas det funkar.
Sen ska vi ha religion och Pa, baah. Är lite trött på religionen och Pa är mest bara lite dimmigt. Men
det kommer lösa sig senare det är ja övertygad om. Känns lite som om min glöd till skolarbetet har kommit tillbaka nu iallafall och det är ju bra. =)

I helgen jobbade jag bara, var hos pojkens föräldrar och fikade och ute och gick. Och självklart spelade ja lite wow. haha.. Börjar nästan bli som en drog. Träffade även Carro bus igår och det var mysigt :)
Drack söder te, rökte och tittade på Mirrors. En grym film förövrigt.
Ett förtydligande. Carro rökte inte jag.

Sista veckan nu har ja prov imorn och ska lämna in historian när ja blir klar.
Sen tänker ja vara "sjuk" från skolan och baka nya lussekatter och bara njuta av att vara slapp och slö.
Ska ut och ta en riktig långprommis oxå tänkte jag.

A<3C
1 Kommentarer
Ludmilla

Var försiktig med vad du säger till dig själv. Om man tänker så negativa tankar finns det risk att man tror på dem...



Du är INTE kass! Försök igen!

2008-12-15 @ 22:46:15
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: