är det inte mitt liv?

2008-07-22 - 09:59:41 / Mellan himmel o jord

Jag vet att jag kanske ångrar mig, att det kan gå åt helvete men det är väl fortfarande mitt liv?
Det är väl jag som bestämmer alla dumma beslut, det är väl jag som gör bort mig.
Känns som att när de handlar om nån annan då är det lugnt då är de så bra allt o vi är på
hennes sida sen när det kommer till mig då kommer ja ångra mig och allt kommer bli fel.
Förstår inte skillnaden mellan att vara dum och korkad ärligt talat..
Men men. Har kanske bara en agro dag vad vet jag, men är trött på att jag inte ska leva mitt eget liv.
Jag tar mina egna beslut, jag tar konsekvenserna när de skiter sig.
Men ändå är jag så glad att ni bryr er, för det är väl det ni gör.

Jobbar 12-18 idag, soft och skönt. 6 timmar. varav 3 med jonas.. puuh.. Ibland blir de lite för mkt med
personerna man jobbar med, känner ni oxå så?
Att man jobbar för mkt ihop och man retar sig på saker och ting..
Skulle vara kul o höra skitsnacket som går om en själv, haha.

2 dagar kvar till torsdag :) <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: