Du behöver inte prata min vän

2008-07-30 - 21:19:47 / Orden från mig
Att vara någon man inte är, är att vara någon man kanske var
men att vara någon man vill vara är fortfarande att vara någon man inte är
Nuet är vad du är allt annat är någon du inte är
Någon du vill bli, någon du är på väg att bli eller någon du var för längesen
Allt är någon du inte är just nu, för den du är just nu är den du är nu


Nuet är min rädsla, för jag lever i framtiden
I framtiden har ingenting hänt, och i min framtid kan inte dåligt hända
Jag vågar inte blicka tillbaka, är rädd för att fastna som en skugga i en tavelram
Vågar inte leva i nuet, här händer allt, Du kan inte göra om det som blir
allt det som händer kan aldrig fås ogjort. Nuet gör mig rädd.
Framtiden är alltid säker, för den planerar jag själv.

To tell you the truth I hesitate, on myself
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: