En dag av värme

2008-07-24 - 18:37:01 / Cissi möter världen
Idag har det varit varmt, och då skojjar jag inte.
det har varit sjukt varmt och skönt.
Svalkade mig själv med en glass i hamnen tillsammans med Marcus.
Åt fläder/lime sorbet, det var god men smaka lite för sött
Haft en hel dag av leenden tror jag, Marcus fick mig nog o le hela tiden hehe
Vet inte direkt varför men blev bara otroligt glad o på bra humör så det var kul :)
tack för en mys och rolig dag <3

Nu ska jag äta lite god mat som ja lagat åt mammsen, blev lax + kokta morötter och potatis :)
Nyttig jag är :) hehe.. Förutom glassen ja åt idag o igår då :P haha
meen det är ju sommar och ja cyklar ju o jobbar om en tok så lite måste man ju unna sig :)

Time to fly to the unreachable sky
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: