En jobbig dag

2008-07-25 - 20:46:50 / Cissi möter världen
Har man precis ätit god mat, och kommit hem och andats lite från jobbet, gått väldigt bra o jobba idag, har hört många posetiva kommentarer om hur duktig jag är o att ja sköter mitt jobb bra, sånt gillar jag :) hehe
har annars haft en ganska kass dag, sovit endast 4 timmar i natt, jobbat 7 timmar under dagen.
Varit väldigt fylld med tankar, nästan grinat på jobbet för hur skit allting har blivit mellan mig o vännerna.
Vet att de är sagt att vi ska lämna de bakom sig, men de är svårt när man öppnar ett sår hos alla och sen bara ska gå vidare liksom. Ingen har ju mått bra av de och ingen vet nog heller någon lösning. Allt är väl bättre än att älta sönder saker å ting, de är bland de jobbigaste som finns.
Är psykiskist väldigt trött nu, har ont i kroppen och gått med en ihållande allergi och ångest hela dagen.
Tror att ja kommer somna rätt skönt i natt, ska sätta mig framför tvn äta lite nötter och choklad som min mamma var så snäll och köpte åt mig. Hoppas det går någon bra film eller något.
Känner för en förutsägbar kärleksfilm som får en att bli glad och kär..

Tänker på dig Marcus, som du sa "bara du har tillgång till min hjärna" <3
1 Kommentarer
Marcela

vad har hänt då? :/

2008-07-26 @ 00:48:06
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: