En mysig dag

2008-07-17 - 12:47:59 / Cissi möter världen
Igår var det en mysig dag, gick in till stan med Carro, tog en glass och pratade en massa
och kom fram till i stort sett ingenting :P haha
Sen gick jag och klippte mig, blev riktigt nöjd :)
Mötte upp hannah och Emma och satte oss på kumlinz och fikade (jag käkade lunch)
Satt där och pratade och funderade lite. Mkt trevligt.
Sen mötte vi upp Madde och vi skulle iväg o träna, men lata som vi var tog vi bussen hem till mig, var här
en stund för att sedan knalla ner till hamnen ta massa mysiga foton och sen knalla runt i stan,
fick ett plötsligt infall av att åka till willys o handla batterier haha och sen hem igen.
Då gjorde vi mat och var rätt trötta faktiskt.
Mkt trevligt och mysigt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: