fjärliar i magen

2008-07-24 - 10:46:15 / Cissi möter världen
Shiet nu gäller de verkligen, om drygt 3 timmar ska jag träffa Marcus och jag är sjukt nervös.. eller nja egentligen inte. Mera nyfiken på hur allt kommer bli.
Glass i hamnen har ja redan bestämt, haha. Sen får vi se, hoppas på sol.
Den här gången har ja smörjt in ansiktet och bakbenen i solskyddsfaktor för vill inte bränna mitt tomat röda
face mera än såhär. Shit vad ja ser ut asså. Hoppas att de går o dämpa med lite puder eller något..

Anledningen att ja lägger upp denna bild föresten är att jag gillar mina bruna ben här, men såå brun är ja ju tyvärr inte längre, men de kommer tillbaka! Hoppas jag :D haha :P
Måste nog göra mig i ordning nu, kommer nog en bild på min outfit för dagen oxå. :)
Är rätt nöjd för älskar färgen på tröjan!

Intento hacer lo bien, pero su duro.
usted me lastima, y estoy quebrado
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: