Gårdagen

2008-07-05 - 14:07:06 / Allmänt
Igår var det väldigt mysigt, satt ett gäng ute på vallarna. Lagom små varmt ute och solen hade gått ner
Tom spelade gitarr och vi satt och sjöng med. Inte för att vi kunde så mkt av de han spelade men
med lite alkohol i sig så sjöng de flesta med ändå. Jag var totalt nykter under hela kvällen då jag varit vaken sen 04.15
och var alldelles för trött för att överhuvudtaget tänka på att dricka. Jag var tröttt. haha
Skulle vara hemma innan 1 av någon konstig anledning så ja och tobbe började vandra hemåt,
snäll som han var följde han mig hela vägen hem och vi hade ett mkt trevligt samtal på vägen.

Dagen var helt okey trots att ja jobbade tidigt. Men var som sagt lugnt för hade as kul på jobbet med boysen :D
hehe.. Idag blir de en slö och slappar dag och senare ska ja och äta middag med Rorro och Emma i oxelösund
kan nog bli mkt fun där :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: