Jobbb

2008-07-12 - 10:44:40 / Mellan himmel o jord
The days go by....Nu bor man på landet då, inte för evigt men några dagar så jag får andas
Lillasyster och Lillebror växer så det knakar hela tiden.
Inte för att lillebror säger mkt dom en 2 månaders liten skit. haha
Lillasyster Beatrice däremot hon bubblar hela tiden om allt möjligt.
Gulligaste var nog igår, "jag vill oxå ha blåbot" (blåbär) Det lät så sött :)
Sitter o väntar på att åka till jobbet, bussarna går ju som kajko från landet
så får skjuts och hämtning. Riktigt skönt. Idag blir de 12-19 pass
brukar gå fort och vara ganska soft, hoppas på att melonerna är slut så jag slipper stå och spy igen.
Nej men allvarligt, melon stinker faaan när de är dåligt. Och igår fick ja stäfa efter 2 som spruckigt och runnit ut
på golvet, inte myys. Fick kväljningar och sen rusade jag ut till lagret och utomhus för att andas
hade ja stannat mkt längre hade det kommit upp lika fort igen. Bläää säger jag bara.

Ska vi se om det blir lite övningskörning i dagarna här, om ja ska lyckas ha körkort innan
vårterminen i skolan så. Så fort ja blir 18 ska ja ha körkortet, I promise!
Körkort, lumpen, krogen = 18 år = 6 månader kvar
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: