Stranden

2008-07-10 - 17:02:40 / Cissi möter världen
Idag åkte jag med mamma till Jogersö, solade en hel massa och sedan grillade vi
det var super mys. Längesedan som jag umgicks ordentligt med henne så var mys.
Doppade mig däremot inte för var kallt, eller de såg kallt ut. Ca 18 gissade mamma på som för
glatta livet slängde sig i med små ungarna på stranden.
Nu har ja precis kommit hem, helt sommrig i kroppen och har lust att gå ut och springa lite.
Tror dock att latheten kommer in och de får bli en lång promenad.
Ikväll blir de kanske hamnen med Emma och äta lite glass och glo folk,
annars får vi se vad vi hittar på. En promenad kanske i kvälls solen
eller bara sitta hemma hos någon och kolla film. Alltid massa trevlans med den tjejen<3

Ge mig styrka att förändra det jag kan
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: