The wall of shame

2008-07-25 - 09:39:49 / Mellan himmel o jord
Jag förstår inte hur allt kunde bli såhär, är så himla ledsen över det som har hänt.
Samtidigt jag kan inte göra något ogjort, fick jag ändra midsommar så skulle jag juh
faan snälla sluta tjata om hur korkad jag var då för det vet jag ju redan
Hade världens jäkla ångest igår, kändes som om ni bara motarbetade mig hela tiden
Som om ni bara ville anklaga mig för hur egoistisk ja är, hur dryg ja blivit och sen de sista som
känns värst. Att ni ser lite mig som en slampa, visst ni sa inte orden men ni antydde på det.
Jag vet att ni bara bryr er om mig, att ni inte vill se mig sårad
Men jag vet inte vart jag skulle ta vägen utan er, ni är ju faan mitt allt här i världen
Inga vänner = ingen Cissi. Andas tack vare er.
Jag ska ändra på mig, vill ändra på mig. Allt har blivit lite för mkt på sista tiden, men de är ju inte bara jag som
gjort "dumma" och dåliga saker. Så känns som om ni kastar sten i glashus. aja
Ska väl inte älta det här nu, men kände mig så jävla ledsen igår.
Väckte mamma så fick hon sitta o trösta mig en stund på balkongen, hon är fin hon ibland<3
Sen gjorde Marcus mig glad med sina sms, han är fan riktigt söt den pojken.
Längtar redan tills ja får träffa han igen, för var längesen som jag var så glad som när ja umgick med han
den stunden på stan igår.

Nu ska jag iväg och hämta mina kläder som ja beställde från forever21, för nu har ja fått lön så nu kan ja betala
postförskott skiten på 330 kr som de inte stod ett skit om när ja beställde.
aja, glad är ja iallafall att ja äntligen får hämta dom :)
Idag blir det jobba, jobba, jobba.
För övrigt i helgen kommer jag cykla 3 mil, vilket resulterar i att den här veckan kommer jag ha cyklat
4,5 mil. Får inte lika dåligt samvete då över att ja inte tränat.. Men ska ta tag i de där mera när ja blir ledig
och ännu mer när skolan börjar. Ska komma tillbaka till mina 4-5 träningspass i veckan
Så skönt för man mår så jävla mkt bättre av de, och sen ska ja ha en platt mage nån gång hahaha :P

Väntar du på någon eller vill du bli min?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: