Man avled efter fall från balkong

2008-07-23 - 22:03:43 / Mellan himmel o jord
http://www.sn.se/parser.php?sect1=101&sect2=157&id=229629

Läste på Sörmlands nyhters hemsida om de här :(
Kände mig tvungen till att skriva, vet inte vem de är än, eller något men känner mig ändå manad till de.
Den här killen är lika gammal som min bror om han är född 87 vill säga. men annars ett år yngre.
Tycker de är tragiskt och hemsk och vill veta vem han var och varför.
Inga frågor jag kommer att få svar på men känner mig lite ledsen nu.
Kanske låter fel o säga så att man är ledsen över någon man inte känner.
men ändå. Ryser av tanken, kan säga att känslan familjen måste ha nu är den värsta någonsin man kan ha
Jag hoppas jag aldrig mer får uppleva det igen, chocken och sorgen och ilskan
allt i ett jävla moln som bombarderar huvudet. Nej usch dit vill jag aldrig mer tillbaka till dem känslorna.

Älskar dig storebror, du kommer alltid att tillhöra mig!
Saknar dig, Din dotter fyller år på lördag, men det vet du nog redan
Ge henne en puss i pannan och viska daddy's princess.
Då vet hon att det är du, hon kommer ihåg dig vet du
och ändå var hon bara ett år när du försvann.
men hon säger väldigt ofta att du hälsat på och att pappa bor i himlen.
Hon saknar dig med, vi alla saknar dig<3

1 Kommentarer
Carolina

sv: Tack så mycket :)

den är köpt på Vero Moda i Nyköping :)

2008-07-24 @ 09:30:42
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: