Dag 3 av livet

2008-05-27 - 20:48:52 / Vår

Snart är man då klar med åskurs 2, ja säger bara fy fan vad skönt!
Sen blir de Kreta om 4 dagar, komma hem, midsommar, bröllop, dop
Jobba, stranden, vollyboll, fotboll, killar. Everything! =)

image11

Sen i söndags började på denna diet, den gör mig lullig i huvudet o skit trött
men tydligen måste ja dricka mera vatten men då spyr ja ju seriöst :P haha
Imorn står de shopping på schemat efter skolan då.. Lite grejer inför kreta :)

* Rött nagellack för att de är hett
* Minishorts i bomull till stranden
* försöka mig på att hitta en snygg prickig bikini
* Lepsyl med solskyddsfaktor
* En strandklänning
* o lite annat :P hehe

Dagens låt : Kate Voegle - No good :) Seriöst mycket attityd!

2 Kommentarer
Therese

Alltså, jag kan ju säga att jag är lite småavis. :)

2008-05-27 @ 21:52:39
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Joliii

Mycket fin sida vill jag påstå :)

PUSS

2008-05-28 @ 18:45:58
URL: http://j0linelorant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: