Ny design :)

2008-11-28 - 11:09:50 / Mellan himmel o jord
Som ni alla ser så har min kära vän Marcela Diaz ändrat min design igen:)
Är mycket nöjd faktiskt tyckte det blev lite jul, höst och kvinnlig känsla
eller vad tycker ni?
Kolla gärna hennes blogg på http://mdiaz.blogg.se/
Ett stort tack till dig gumman! Är nöjd! =D

Sitter och tittar på solsemester för mig och Andreas, kanske kan bli någon icke-hemlig suprise till Jul,
men jag vet inte. Vill tillbaka till Side i Turkiet, till maten, solen och människorna.
Är så skönt och avkopplande. men samtidigt.. Jag har inte varit i turkiet sen vi fick åka S.O.S flyg därifrån sen bror min dog så vet inte. Allt slutade så konstig där sist, så blir lite shaky ifall några minnen skulle komma upp..
Vill iallafall till ett hotell som heter Dogan eller Bungalow nånting. men får se..
Blev inget med student resan med brudarna iallafall lite synd för hade säkert varit as kul.

Älskar dig Andreas, du är den enda för mig! förlåt för mitt dåliga morgon humör.... haha


A fire a fire, you can only take what you can carry
A pulse your pulse, it's the only thing I can remember
I break you don't, I was always set to self-destruct though
The fire the fire, it cracks and barks like primal music
2 Kommentarer
Therese

Snyggt det blev! :D

2008-11-28 @ 11:34:47
URL: http://thessiss.blogg.se/
Marcela

Kan göra några ändringar, för det känns som att något saknas :)

2008-11-28 @ 23:20:38
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: