Potatis gratäng med rostbiff

2008-10-26 - 13:54:53 / Lite jaa

Har man kommit hem från jobbet, handlat en massa mat, en lampa och lite annat
blev inte så dyrt som jag trodde gick typ sammanlagt på typ 1000kr o de är ju inte såå mycket för allt det jag fick.
Värsta glad blev jag iallafall. :)
Nu ska jag städa hela lägenheten så gott som det går utan dammsugare haha :P
Klar med badrummet sen igår, och nästan klar med köket. Så bara vardagsrummet och sovrummet kvar
mycket sköönt. Sen så ska jag laga mat tills pojken kommer hem.
Ska laga potatisgratäng med vitlök och tilol det får de bli rostbiff och grönsallad. Mums!
Dessvärre är jag jätte trött och han är hemma till sju tror ja.
så skulle hinna lägga mig o vila en timme men måste duscha innan han kommer oxå.
Och tända lite ljus och dona lite. Ååh bara längtar.
 
Så nu har jag 5 timmar och då ska jag hinna:

                      * Städa klart lägenheten
                      * Laga potatis gratäng + fixa sallad
                      * Duscha och göra mig fin
                      * Tända ljus
                      * Skriva en liten dikt

Gud vad barnsligt kär jag är i min man, för vet ni en sak han är bara min!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: