Try to touch

2008-10-09 - 12:10:54 / Kärlek
I'd rather bleed with cuts of love
Than live with out any scars
Baby,can I trust this?
Or do all things end?
So tell me when you look in my eyes
Can you share all the pain and happy times
'Cause I will love you for the rest of my life

Jag kanske tar saker i förväg, inte förgivet men ja tänker på det som inte kanske är nu men ändå
Jag är kär, sådär löjligt kär igen. och jag trodde faktiskt inte jag skulle hamna här igen.

Imorn åker jag till strängnäs på övning igen, fre-sön på Camp Svälten haha :)
Kommer nog bli as nice. åker vid halv 6 imorn och kommer hem runt 7 kanske på söndag kväll
förhoppningsvis hinner jag med dansen då oxå, annars får ja försöka hinna med den efter skolan imorn.
Vill inte missa mera nu direkt. Då kommer ja aldrig kunna få in allt sen o de vill ja.
Så grymt kul.
Just nu har ja lunch, mailat iväg till en till polis station i London, hoppas på att vi får svar så vi kan dra dit sen.
Blir förmodligen första veckan i december, massa kul.
Ska nu sätta mig o plugga vidare på rättskunskapen som jag har prov på nu, gaaah..
tror det kommer gå bra iochför sig, var inte jätte svårt de förra, men de här var tydligen fakta prov o de suger ju apa.
Men men..

Take me to where you are
1 Kommentarer
Ludmilla

Man kan inte vinna utan att satsa eller hur...

Och även om det inte skulle hålla i evigheters evigheter skulle du väl inte vilja vara utan den här känslan?

Om jag tänker tillbaka på alla relationer som avslutats så kan jag inte tänka mig att en enda av dem skulle vara ogjorda eftersom de har givit mig så mycket just då.

Lev livet nu!!



Stor kram!

2008-10-10 @ 00:38:42
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: