Vad har ni för er?

2008-10-28 - 10:29:04 / Mellan himmel o jord
Vi målar om lägenheten i brunt och sandfärgat, vi stökar och snart bor jag här på riktigt
Ska bli riktigt mys och skönt. Och alla som säger att det går fort säger jag bara
att känns de toppen varför vänta? Ge mig en bra anledning så visst..
Men jag har bott här i 3 veckor nu och aldrig kännt mig så bra förut.
Andreas är min pärla, han är min man så är det bara

Ska åka och hämta my stuff någon dag, körlektion imorn, middag på lördag.
Power walk idag, och jag är trötttt hahaah
Så grymt skönt med lov! Älskar det.

Vad händer på erat lov/arbetsvecka?

I believe I can move mountains when Im with you
1 Kommentarer
Marcela

Åååh vad mys! Skulle också vilja flytta ihop med min man :( <3

2008-10-28 @ 12:38:42
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: