vi kommer nog INTE till London =(

2008-10-23 - 10:55:28 / Cissi möter världen
Vi kommer nog antagligen inte iväg till London, för dom där dumma farbror blå vill inte
ställa upp på intervjuer med oss.. Det är lite tråkigt :(
Men men. Thats life, ups and downs I guess..
aja..
Nu ska ja lämna in mitt 6 sidor samhälls arbete som ja kommer typ få G-
på för att det är så himla dåligt. Men man ska aldrig säga aldrig. Lyckades få Vg- på
ett religions prov som ja inte ens pluggat på. Så det kanske finns hopp om mina
just nu motivationslösa betyg. haha..
Pallar inte bra mig, ja kommer ju inte under 15 i mitt meritvärde och de är ju alltid något.
Men kommer heller inte komma in på Psykolog eller Advokat i uppsala/norrköping/linköping
vart man nu kan tänka sig hamna. Så ja får väl göra lumpen, utlandstjänst och sen bli
nån yrkes millitär för Usa utan själ så kanske min framtid blir lite mer rolig.
nej nu ska ja inte vara så, men är trött på att skolan är så svår nu....

Mitt ljus, min kärlek det är du!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: