Zombie

2008-10-31 - 00:26:24 / Mellan himmel o jord
We most be mistaken

Ibland så undrar jag vad jag håller på med, varför jag håller orden instängda
varför jag pratar utan att lyssna och ibland varför jag lyssnar utan att tala tillbaka
Jag undrar varför min högerfot ibland vägrar följa efter den vänstra,
men den kanske är rädd för att gå efter, den kanske vill gå före
Vet inte om någon skulle förstå, om ja skulle säga allt som snurrar
Som massa damm i en torktumlare, lite försvinner på vägen och lite bara klumpar ihop sig
till en enda stor massa. Jag vet, nu pratar jag för mkt igen, men för vem?
För dig min vän, för er som skriver, för han med stora H eller bara för mig själv?



I´m so scared that you will see
All the weakness inside of me
I´m so scared of letting go
That the pain I´ve had will show
I know you want to hear me speak
But I´m afraid that if I start to
I´ll never stop

I want you to know
You belong in my life
I love the hope
I see in your eyes
For you I would fly
At least I would try
For you I´d take
The last flight out
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: