19.40 eller 18.43 i poäng från Gymnasiet

2008-09-08 - 19:47:20 / Orden från mig
Kollar massa utbildningar och räknat mitt betyg och upptäckt att jag kanske inte kan komma in på det jag vill in på.
Vill antingen in på Psykolog programmet där är lägst 19.47 i år
eller Juristlinjen och där är lägst 18.43 i år.
Och får ja Mvg i de kurser ja läser i år blir mitt snitt betyg på 17.5 typ..
så känns rätt illa.. Delvis för att ja inte kommer få Mvg i allt jag läser och
delvis för att de där poängen ofta höjs..
Men får se hur det blir, är ju drygt 1 år kvar och ska plugga som fan det bästa jag kan och sen hoppas jag på Lumpen först innan jag tar mig in i Universitetet.
Har kollar lite utomlandsutbildningar med och de fanns på juristlinjen två lockande
1 i london och 1 på Berkley i New york, stora nackdelen är att det kostar drygt 40.000 per år i England och per kvartal i Usa... as mkt pengar.. Med tanke på att linjen sträcker sig på 4,5 år.. Psykologutbildningar var bara i konstiga öststats länder så vet inte riktigt där..

Vill ta mig någonstans, lyckas.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: