Centrum människa eller?

2008-09-01 - 23:02:05 / Mellan himmel o jord
Ska sluta vara känslosam i bloggen verkar det som för annars kanske människor tolkar fel
Fan jag skriver väl vad jag vill och menar väl vad jag vill
Tar någon illa upp så gör det då, man behöver inte läsa.
Och nej jag är inte förbannad bara sur för vad har du med det o göra?
Jag skriver mina tankar och allt annat skit i den här bloggen och så är det.
Just leave it

Du hade nog rätt ändå, det som fuckar ens system är inte värt det
men tolka det inte fel nu, för vetu jag menar faktiskt precis det. haha
Livet är fan bra roligt ibland alltså :P Inget får man ha för sig själv :P hahahaha
Jaja..

Jag vet nog inte riktigt hur jag ska ta mig ur mitt tanke system
Jag skulle nog behöva perspektiv, utbyte av miljö.
Skulle nog behöva rätt mkt om någon så trög fattad
som jag ska fatta. För ärligt talat det är ju det jag är
Och nej jag deppar inte, jag säger bara sanningen
Så, sluta..Tror du jag ville känna såhär eller?
1 Kommentarer
Hanna - Outstanding!

Nu är det hög tid att du ändrar länken till mig och skriver dit rätt URL ;)

pussis

2008-09-02 @ 13:51:30
URL: http://hschnacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: