Du kommer få mig dit du vill

2008-09-01 - 22:24:52 / Cissi möter världen
Du kommer få mig dit du vill, inte för att jag är sårbar
Du får mig dit du vill, för jag följer dig så väl
Jag vill inte kalla mig lättfotad men det är väl det jag är
Tittar, ler, charmar, faller, slår mig, smärta och reser mig all over again
Du kanske fick mig dit du ville, iallafall så känns det som det
men nej du har talat sanning, varit ärligt. Bara jag och mina tankar
Alltid bara jag och mina tankar, men samtidigt.
Tror inte det bara var en grej, tror det var annat men de tror jag väl alltid

Imorn är det en ny skoldag, har mentor, historia och religion och slutar redan
vid halv 12 :) Riktigt skönt. Men duktig elev som jag är ska jag och Emma köra lite
PA-tid och fixa klart idé skissen för att sedan gå o träna. Välbehövligt, jo tack :)

Vill klösa ut mitt inre för att du ska se
1 Kommentarer
Carolina

sv: Tack för tipset :D

Det låter som ett perfekt ställe :D

2008-09-01 @ 22:25:43
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: