En ny dag kräver nya framsteg, och jag tog mig upp ur sängen så det är Framsteg

2008-09-30 - 09:20:51 / Cissi möter världen

Nu sitter jag på Historia Lektion, men har mina tankar någon helt annanstans. Vaknade upp hemma hos älskling i morse av att någon kryper upp bakom mig och håller om mig. Så mysigt. Han hade precis kommit hem från jobbet då runt kvart över 6 eller något.. Sen fick man värsta lyxen med frukost i orning gjord och allt. Massa mys! Du är min honeypie<3

Känner hur känslor bubblar inuti mig, hur mkt min hjärna tänker och hur allt bara känns tyngre. hatar denna tid på året, hatar att datum får en att minnas och hatar känslan av att man blir okontrollerad i huvudet. Men det löser sig, allt kommer ordna
sig förr eller senare. I promise.

Du gör mig kär, jag är kär
Du får mig på moln,
Jag gillar dig mer än du kan ana

Cissi tillhör Andreas....
3 Kommentarer
Therese

Haha, just nu sitter jag mitt emot dig och bara leeer av å läsa det här. :D Haha!

2008-09-30 @ 10:16:31
Marcela

sv: men det är bara att höra av dig när du kommit med någon idé. Grattis förresten, till det mysiga förhållandet ni verkar ha. <3 :)

2008-09-30 @ 10:47:04
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Cissi

Therese: Tack gumman du är bra sööt du :D

Marcella: hihi han är super mys <3

2008-09-30 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: