Fullt ös

2008-09-10 - 22:55:18 / Cissi möter världen
Idag har vart en rätt blandad dag, skolan har gått bra och allt.
Hade dessutom min första körlektion och det var as nice, hade jätte kul och så!
Sen kom jag hem, tittade på Blood in Blood out med Mamma och Sven-olov, den filmen är så grymt bra. Rekomenderar den massor. Lär mig massa spanska i den dessutom, eftersom dom pratar en del. hehe :)
Sen runt 6-7 tiden ringer min Pappa och berättar att hans mammas man gått bort :(
Det kändes förjävligt rent ut sagt. Jag har sett han som min farfar rätt länge och tycker verkligen om honom.
Hoppas verkligen att han får det bra på andra sidan och att kampen om Cancer försvinner nu.
En riktigt dum sjukdom, massa människor som dör och inget botemedel. Det suger rent ut sagt.
Vid halv 8 tiden gick jag sen hemifrån och gick en lång promenad, hamnade hos Annie i Oppeby Ica och fördrev hennes tid tills hon slutade och sen gick vi tillsammans ner på stan. Så nu har jag precis kommit hem,
ny duschad och klar för sängen snart. :) Skrivit en lång packlista över allt tills imorn och är väldigt förväntans full.
4 darar där jag ska göra vad? hehe.. Fysisk aktivitet iallafall vilket är kul och skönt:)
Fullt ös medvetslös denna helg.

Tänker på dig och må du vila i frid nu!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: