Igår, Idag och Ikväll

2008-09-17 - 14:57:50 / Mellan himmel o jord
Igår var först katastofal med allt som var hemma, hatar när de kaosar sig.
Så åkte till en kompis i okle och vi kollade film och myste lite.
Det var välbehövligt kan ja säga för mådde fan i mig kasst.
men aa.. Låg och pratade i telefon delar av natten oxå, det var kul hehe :)
Sov inte många timmar i natt så var/är rätt bra trött just nu.
Sitter på fotolektion nu och sen slutar jag, as skönt.
Då ska jag åka och kolla film och ha det trevligt men en nyfunnen vän,
ska bli kul o get to know him :) aja, uppdates om det senare kanske.. haha

Hellre lever ja som jag vill istället för som jag borde. Låter bra va :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: