Just breath

2008-09-22 - 18:45:42 / Mellan himmel o jord

Du tittar på mig som om du inte ser, du tittar på mig under ytan som att du förstår att jag inte bara ler
Jag försöker förstå varför du känner som du gör för mig,
men varje gång ja kommer fram till något så motbevisar du det ja tror om dig.  
Mina tankar snurrar nu, om dig, mig och allt. Vill inte vara den som förstör
men tänk om alla mina tankar leder till tvekan som leder till att jag förgör
nej ja ska inte tänka mer för jag är lycklig, o jag vill skita i vad alla säger gå min egen väg.
Det kommer bli bra det här... 

Se men inte röra
Röra men inte förföra
Förföra men inte förstöra
Förstöra men inte förgöra
      // Morgan

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: