shenixen vad glad jag är

2008-09-21 - 16:47:00 / Cissi möter världen

Jag har haft en underbar helg, shit. Den har nog varit den mysigaste på länge
Tack du söta för det :)
Nu snurrar min hjärna riktigt mycket faktiskt, men på ett skönt sätt. Lite obeskrivligt faktiskt
Någon gång för ni säkert reda om helgen men just nu är det min och din hemlighet.
Snart ska jag cykla ner till Dansen, börjar vid halv 7 så ska blir skoj och roligt och se vilket folk det är som är där.
Myyys :) Imorn blir de plugg och träning tänkte jag. Skönt som fasen.
måste komma igång mera nu latat mig på tok för länge, så vill ni ut o promenera let me know :)

Tröttheten slår sig till ro nu så ska slumra nån timma innan dansen.

Du får mig glad, väldigt glad.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: