sjuk

2008-09-06 - 11:59:16 / Cissi möter världen
Har dragit på mig något konstigt, för har feting huvudvärken, ont i halsen och hostar..
Blää.. Men ska fan inte sluta göra saker ändå. Kan inte vara sjuk nu, har jag inte tid med.
Har vart ute hos pappsen igår och hade det trevligt med mat och människor.
Och sen Adhd 1 och 2 (mina små syskon som ja kallar så) Sjit vad dom ver liviliga,
till och med söta Lillebror har tagit efter systers humör. Men söta är dom då allt.
Som beatrice sa, "basiluskan är i Cissis näsa" HAHA :p såå söött :)

Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda,
kan bli hem till Emmsan eller någon fest får se. Imorn är de jobb 8-12 och träning på mitt schema :)

I'm gonna survive, I need to make it
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: