Stanna hos mig

2008-09-28 - 17:01:26 / Mellan himmel o jord
Har spenderat från torsdag-söndag hemma hos Andreas och det har varit hur skönt och mysigt som helst.
På torsdagen köpte han grejer till hans lägenhet och sen fick vi pyssla iordning och han fick några
små gröna blommor som passade jätte fint hehe.. Sen lagade ja mat åt honom och det var uppskattat.
På Fredagen åkte vi hem till hans syster och åt massa gott och firade hans systerdotter, väldigt trevligt och mådde så jäkla bra. Var helt varm om hjärtat och kände mig som om jag flöt fram på moln. På lördagen åkte jag o jobbade 12-19 och sen kom ja hem till Tacos mums. Min pojk kan mat kan jag lova! Sen iag har ja först jobbat, gick as bra faktiskt, för att sen komma hjem o vara lagom trött och sen sova och nu ska ja snart sätta mig o plugga.. usch.
Har 2 rättskunskaps prov nästa vecka, + begravning och min brors årsdag sen han dog. Känns som en rätt jobbig vecka framför mig.
Ska bo hemma hos min sötis hela veckan och de känns skönt, ska försöka att inte störa han för mkt bara när han jobbat natt, kan bli jobbigt då. Men de kommer gå bra, det känner jag på mig.


I look into your eyes, and I feel it coming through
And I can't help but want you more than I want to
So baby take all of your fears, and cast them all on me
'Cause All I ever wanted is just to make you see
That I could be the one to give you
All that you've been searching for
Just hold on to my love, and baby let me give you more
You know, Anytime<3

Du + jag = Oss


1 Kommentarer
Therese

åh vad mysiigt det låter! :D

2008-09-28 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: