Sun is breaking in your eyes

2008-09-24 - 19:21:55 / Mellan himmel o jord
La mig en stund i solariet och somnade vaknade upp och bara poff varfan är jag?! haha :P
Rätt kul faktiskt. men aa..
När ja låg där och solade så blev ja faktiskt på rätt kasst humör, vet inte varför men kändes som att ja bara föll.
Vet inte varför. Min mage gör typ äckligt ont oxå, jag ska fan stämma dom som gör p-piller för man får fan ont i magen av dom. eller så är de att dom knasar. Eller ja egentligen inte eftersom dom tjänar sitt syfte vilket är huvudsaken men dom knasar ihop med min kropp just nu. Igen. Så jobbigt. usch. drar mig verkligen för att boka tid men nu har Cissi varit duktig och fixat tid så ja kanske kan slippa mig mage haha.
Usch vad jag inte tycker om mig själv just nu, är så jäkla trött på mig. Vet inte varför men känner mig korkad och kass..
Ska sätta mig o plantera blommor o shit nu och sen måla naglarna och bli flickig hehe.
aja. Skit samma, pallar inte bry mig men snälla säg inte åt mig att jag inte borde, ser ni inte att jag är lycklig?
För det är väl det jag är, är inte van, men såhär mkt fjärliar brukar det inte bo i min kropp det vet jag..


What If your making me, to everything I was ment to be?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: