Älskar dig <3

2009-08-25 - 18:40:10 / Kärlek
Tiderna förändras
Allting har ett svar
Vi låser våra dörrar inom oss
Och går man inte framåt
står man också kvar
Och låter tiden gå

Men verkligheten säger
att drömmar blir till liv
Som vinden gör när glöden blir till eld
Du fick mig att se framåt
och resa mig igen
Och tro på den jag är

Och om du vill
stannar jag här
Delar mitt liv
Delar min värld
Och om du vill
stannar jag kvar
Och kommer alltid ge dig allt som jag har
Om du vill

Jag sökte mig till viljan
Du gjorde mig till drottning
Jag flög högt ovan molnen som en vind
Och när jag hade landat
stod du där igen
Och gav mig kärleken

Och om du vill...

Jag kommer alltid
stanna hos dig
Jag kommer alltid
bli kvar

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: