Dagarna springer ifatt mig

2009-08-27 - 08:31:23 / Mellan himmel o jord
Sitter man på jobbet just nu, har nog aldrig haft det såhär lugnt förut men nu idag är det riktigt lugnt. Har inget internet för tillfälligt hemma för vi har möblerat om så mkt och flyttat datorerna att vi inte flyttat alla skaddar.. Imorn åker jag iväg till skövde hela helgen med min pappa och mina kusiner ska på en matfestival och pröva mat från hela världen samt massa stånd och karuseller. Älskling ska ha övning hela helgen så vi ses inte alls. Första helgen på länge det blir så. Men men. Det blev lite kläder igår på stan, inga skor. Kläderna kommer på bild senare! Blev även en hudvårdsprodukt från mary kay. Dags att jobba vidare nu!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: