Jobbade idag på min lediga dag

2009-08-23 - 21:25:22 / Cissi möter världen
Idag var det jobb igen, gick hur bra som helst och kändes skönt att komma upp tidigt och så.
Imorn är det jobb igen fast ja hade längtat så mycket efter att vara ledig.
Men vet att studielitteraturen kommer kräva en hel del med pengar så är bara jobba på så jag har råd med
den sen. Får en skaplig lön nu efter allt ja jobbade i juli och vet att bara böcker kommer gå på 1-2k så känns lite tråkigt.
Men jag blir ju lärd och duktig =)
Vi ska även till Ikea den 31 och handla lite till lägenheten är en hel del kvar som behövs, mest smågrejer dock.
Nu sitter jag o degar framför datan men tänkte hoppa in i duschen och sen lägga mig,
känner mig lite pömsig nu och ska upp tidigt igen imorn.
Jobbar även tisdag och torsdag denna vecka och fre-sön är jag i skövde hos min kusin på någon matfestival.
Ska dit med pappa och hans mamma och mina 2 kusiner med pojkvänner så kommer bli mys.
Dock första helgen utan Andreas på sjukt länge, hur ska det gå haha. nejdå ingen fara när mobiler finns =)

Lyssnar på denna ikväll och myser till musiken

1 Kommentarer
Malin

Visst är kurslitteratur dyrt så lite extrapengar behövs verkligen. Litteraturen till två av mina fyra kurser denna termin gick på 2 000 kr..

2009-08-24 @ 08:13:25
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: