känner inte alls för att vakna

2009-08-19 - 06:28:28 / Mellan himmel o jord
Kännde inte alls för att röra mig en meter ur sängen är grymt trött och känner att sitta uppe till tolv när man ska
upp sex inte funkar. Så ikväll ska jag lägga mig tio för att kompensera. Säger vi iallafall. Det brukar inte bli så.
Gårdagen gick bra även om ja var lite nervös men allt löste sig, idag fortsätter jag som inköpsteam men idag blir de åt andra delar av staden och handla åt.. Hade sisådär lagom ont i ryggen igår när jag kom hem.
Burit massa kassar i trappor från bil till dörr och ur affär osv. Kanske dags att seriöst köra rygg träning nu?
Aah vi får se, slutar ja i rätt tid idag så kanske jag drar till gymmet direkt får se..
Händer ute hos er idag?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: