Molnen

2009-08-11 - 11:59:34 / Mellan himmel o jord
Hämtade lite beställda kläder igår som sagt, och idag fick ja hem kläder jag budat på
via en blogg så det blir roligt att hämta. Två klänningar. En svart lite rockigare och en skön ljusgul sommar klänning.
Nu verkar dock molnen ha tagit över sommaren tillfälligt men är de varmt kan man ha det ändå.
Igår gick jag och älskling nästan 1,30 i skogen och plockade svamp som jag inte äter, men ja hjälpte till
iallafall. Fick uppemot 1 kg kantisar, inte mkt men räckte till 4-5 mackor åt andreas. Dock åt han bara 2 och nu ska
han göra kantis sås av resten tror jag det var planerat.
Jag har då aldrig förstått mig på kantareller eller dess smak.
Jag började morgonen med havregrynsgröt och 1 macka och till lunch ska jag nog bara göra en jordgubbs och banan smoothie med lite mjölk och youghurt eller något. Så segt när ja inte jobbar förän på torsdag och bara sitta inne eftersom alla jobbar. Men men. imorn ska jag fika med Carro och på torsdag ska jag få min tattuering ritad av en kompis så det blir bra =) Neej nu ska jag göra mig i ordning. Dags för en liten morgon/lunch promenad.

Händer ute i landet då? är det fint väder hos er?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: