Spelar roll

2009-08-07 - 09:02:18 / Cissi möter världen
Just nu är ja på ett sånt humör som man inte vill vara i närheten av mig,
lite aggro, lite putt. Vet inte om jag vill sätta mig och plugga vidare
men har inget val för kan inte gå arbetslös i väntan på bättre tider.
Får visserligen mer och mer tider av hemtjänsten men ändå..
känns som att ja skulle vilja ha en paus ifrån mig själv ett tag.
Fast hur går det till haha?

Ska ut med vovven om en stund, ska sen vidare till mamma och äta lunch
med henne och min morbror, sen kommer darling o hämtar mig o då ska vi dra ett varv på stan o sen hem
till lilla viffon =) Då blir de marinering av kyckling och sen blir de städning.
Imorn kommer svärmor hem så då blir de mat o ska vara fint. woho!
Hemflyttning! =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: