startskottet idag!

2009-08-18 - 06:24:20 / Mellan himmel o jord
Dags för jobb om 40 minuter, denna morgon har gått riktigt långsamt än så länge.
Gick upp kvart i sex, gått på toa, satt på mig kläder och äter frukost just nu.
Blev fiberhavregrynsgröt med äppelmos och kanel och mjölk. Mums!
Till lunch idag har jag med mig pyttipanna och de tycker jag är en underskattad matträtt för de är faktiskt gott =)

Ikväll ska jag nog försöka lägga mig en halvtimma tidigare, känner mig fortfarande trött idag o då somnade jag
ändå runt halv 12 tror jag. Stackars älsklingen o bli väckt av mig 1 timma innan han själv går upp.
Men så blir de med olika tider. Nu sover han dock som en stock så så farligt är nog inte mitt alarm.

Vad ska alla göra idag?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: