"Jag berättar vad som helst"

2009-08-13 - 21:09:16 / Mellan himmel o jord
Sitter och kan inte bestämma mig om imorn. antingen dra ut på en fest på landet med massa sköna typer som säkert blir skit kul men som öär lite bökigare att ta sig dit och hem, speciellt hem.
Eller om ja o madde ska vara duktiga köra ttvå sköna pass, basta, sola och lägga ansikts mask och vara girly.
hmm svårt beslut detta. Lyssnar fortfarande på Veronica Maggio och hennes 17 år.
Rolig skön sommar layback låt =)
Vad skulle ni valt party eller skön träning för kropp och själ?
1 Kommentarer
Malin

Jag hade definitivt valt det sistnämnda, men alla är vi ju olika :) Jag är ju inte direkt någon partytjej.

2009-08-13 @ 21:54:55
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: