verkar till att bli jogersö eller femöre

2009-08-05 - 09:55:33 / Mellan himmel o jord
Idag är man ledig vilket betyder sol sol sol!
Skönt:)
Ska antagligen dra iväg med madde o linus någonstans men först ut med hunden och sen iväg.
Skulle vara skönt o ligga på en klippa o sola, inte jätte förstjust i sanden o folket på jogersö,
men varmare o bada därifrån o lättare om inte annat hehe.

Här var de dock skönt i sanden på Kreta :)
Mamma o ja som står o facineras över hur mkt sand man får innan för bikinin hahah
Vad ska ni göra en solig dag som denna?
2 Kommentarer
Lisette

jag har rätt mycket rumpa jag me, och självkalrt är den kort men de är inte så att den blir för kort :) vilket är skönt.. med frakt skulle de bli ungefär 130 kronor :)

2009-08-05 @ 11:10:33
URL: http://lisettee.blogg.se/
Malin

Jag ska iväg och jobba om ett par timmar och innan dess måste jag hinna packa klart (åker tillbaks till Linköping imorgon) så här blir det inget solande.



Ha en bra dag i solen!

2009-08-05 @ 11:47:38
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: