Nötcreame 14 - 19 december

2009-12-03 - 11:59:38 / Cissi möter världen
Sitter och äter onyttig men sjukt god Nötcreame, ni vet sån där i liten vit påse som man trycker ut
och är otroligt söt. Mumma vad gott. Haha
En sån har jag precis tryckt i mig, riktigt smarrinam.
Tyckte dum som jag är att jag förtjänade lite godis efter min Tenta idag. Kändes som om tentan gick överförväntan riktigt bra och att det bara var en 4 frågor ja klantade till totalt. Så förhoppningsvis blir jag godkänd =) Svaret får ja fock inte förän om 15-20dagar så med andra ord kanske innan jul. Dock röknar dom arbetsdagar så blir väl efterjul då. jaja strunt samma.
Idag öppnade Netto i stan och ja gick dit för att handla billigt godis men hittade faktiskt en bra julklapp oxå som fick följa med hem. Trevlans trevlans!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: