Alla <3 dag eller?

2009-02-14 - 11:52:03 / Cissi möter världen
Vad är det här för dag egentligen?
Man masskonsumerar för att göra sin käraste glad som egentligen kanske inte ens bryr sig.
Aja whata fuck, dont care.
Var duktig imorse med söta lea och spinnade i 45 minuter. Dö skönt men jobbigt.
Gjorde mig förtjänt av en gainomax, och nu är ja riktigt trött och med världens huvudvärk, roligt.
Not.
Tror vi bojkottar den här dagen, verkar ändå inte hända något. Och nej jag är inte irriterad, önskar bara det fanns en planering för mys och kärlek men inte idag tror ja. Nästa helg kanske.
Älskar min pojk massor men känns inte som om orden kommer fram eller räcker till för att bevisa det.
Försöker verkligen och ger allt jag har och äger för dig. Skulle aldrig vilja förlora honom.

Nu måste ja göra mitt fula face fint med lite spackel och fina kläder.
Ha en hjärtlig alla hjärtans dag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: