Lata mig

2009-02-12 - 22:36:49 / Mellan himmel o jord
Ingen träning idag, kom hem från skolan vid 1
tok slockna i soffan av huvudvärken och snurriga skallen, vaknar vid halv 5 och lika snurrig med
samma huvudvärk. Trött på att min näsa strular som fan. Blödigt näsblod nu i 4 dgar i sträck typ
eller ja inte hela tiden men lite hur som. Tror dock de är allergi symptom från min katt men vet inte.
Åt iallafall mat och sen blev det en promenad runt i kylan. Imorn måste ja verkligen träna
annars kommer mina lår att äta upp mig eller något haha :P
Träna spinning på lördag iallafall. Jobbar söndag och middag hos mamma.
Glömde köpa hennes present så blir imorn det :P
Alla <3 dag snart oxå, får se vad som blir av. Ska väl boka bord nånstans I guess..
Not pepp men de löser väl sig. Om pojken kunde bli pepp så kanske ja blir det.
men men..
Dags för sängen nu för har ont i kroppen och mår illa.
See you!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: