På bussen

2009-02-15 - 13:02:44 / Cissi möter världen
Har man precis slutat jobbet och har nu ett långt skönt lov framför sig. Eller ja. Det är en vecka fylld av träning och plugg men ändå lov. Älsklingen ligger magsjuk så blir att åka till mamma och äta och eventuellt sova där med. Alla hjärtans dag blev inte så dålig som jag från början trodde. Jag och andreas lagade potatisgratäng med vitlöks marinerad fläskfile. Gott var det. Efterrätt blev semla med melodifestivalen som underhållning. En mysig hemma kväll var nog precis vad vi behövde:) nu blir det som sagt hem och fira mamma som fyller år och äta lite smaskig mat. Hörs senare.
1 Kommentarer
jossan

Hittade din blogg helt plötsligt.

Gått igenom den.



Du skriver så bra och jag känner igen mig i dina djupa inlägg.



Kram

2009-02-15 @ 20:05:35
URL: http://imhiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: