Samhäll C

2009-02-02 - 11:16:05 / Cissi möter världen
Snart ska jag nog skaffa en ny kategori som heter Samhäll C för detta ämne är nog näst intill världsklass i att vara komplicerat. Roligt, Ja men komplicerat satan. Sitter och ska göra en konflikt analys, valde Madagaskar som land med
tanke på alla nya dåd som har hänt där, och för att min pappa gav mig det förslaget.
Övningskörde igår, och det gick totalt kasst, gjorde fel på allt som gick att göra fel på.
Shit alltså, kände mig som världens trafikfara, tur att ja körde i lilla oxelösund och att de varlite trafik ute en söndag.
Tur att man har den snällaste pappa Peter som gjoirdemig lugn bredvid..
Var oxå hemma hos killens föräldrar, alltid lika mysigt. Träffade vilddjuren en snabbis oxå men de blev plötsligt blyga för mig. Har nog aldrig hänt förut :P haha. Satt och kollade på massa egypten bilder, en video och massor.
Nu längtar jag. 3 månadet lite drygt. Då bär det av. 6 timmar i flyg och sen är sandstranden min och Andreas<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: